Thursday, May 19, 2011

:: sebentar dengan teman ::


Ayat 76 - "Falayahzun...."


Bila rasa sedih
Untuk menenangkan hati
"Gosok dada sambil baca.."
"hang amalkan laa.."
"slalu la hang bca surah yasin..
"
byk fadhilat.."

smlm mase aku tgh on9 facebook..sempat jgk chat dgn kwan yg aku syg..fiza..lame kitorg beborak sbb agak lame xjmpe..da lame aku xpegi umah fiza..so da smpat chat smlm..mmg kitorg beborak pnjg..smpei lah ke part luahan hati..fiza mmg teman berbual yg baek..aku slesa klu nk luahkan ape je kt dye..last skl dye kasik ayat@ doa dpd surah yasin utk diamalkan..dye tawu aku tgh serabut seblom nih..byk hal yg jadik kt aku seblom nih smpei bwat aku stress dan berserabut..Alhamdulillah..skang da oke cket....ayat diatas sgt baek utk diamalkan...insyaAllah berkesan..






No comments: