Thursday, November 27, 2008

::curhat II::

yaAllah..aku rsa mcm hadapi satu situasi yg betol2 bwat aku tertekan..aku xtau mane pegi keyakinan aku..ade rase takot..risau..terdesak..kelam kabut..dan mcm2 lg yg aku rase saat nih..aku cube utk tenangkan fikiran..cuba utk tak beremosi..tp gagal..ssh..smue nih aku rse time saat2 akhir semester aku nih..ya Allah..bg kekuatan pada hambaMu ni yaAllah..aku tak kuat..aku insan lemah..mudah putus asa..mudah hlg keyakinan..at this moment, aku cube utk kumpulkan kekuatan hadap kesulitan yg ada..aku cuba utk sabar, tempuh aje yg dtg..kalau nk hidup lbey baek utk hari2 seterusnya dan utk masa2 yg akan dtg..aku mst kuat..aku mst bersabar..aku mst tak boleh pts asa..aku mst yakin selalu pd diri sndiri..
.........
.........
.........
hurmm
ni lah yg aku nk luahkan sgt2..

1 comment:

Mohd Fikri Abdullah said...

salam..dok update ka blog ni kak pipah??