Monday, November 17, 2008

::curHat::

masuk nih kl ke-2 aku luah kt cni arini..aku nk luah gk sbb mengenangkan mbe2 aku yg tgh berproblems skang nih..hrmm..xabes2 dgn prob cinta..ayien..dgn prob dye n awek dye..xabes2..sbgai kwn..aku sudi mndgr even aku sndiri pon ade mslh..and smlm adi..ksiann..xsgka as bf dye ade gf len..huhu..satu lg prob cinta yg dialami kwn2 aku..tulah kan..demi kwn2..aku dgrkan luahan dorg..pnh satu time tuh..aku rse sdey je..sunyi..perlukan tmn utk brckp..utk luahkan pe yg aku rse..tp time tuh kwn2 yg aku perlukan sume mndiamkan dr..aduh..sdey t0l..trs t0l ht..ermm..smpikan aku scr xsengaje ter'argue dg shitah..kwn baek aku yg aku syg..uhuhu..myb slp aku jgk sbb xmemahami situasi dye skang..dh jd wife org..mane bley aku nk dye luangkan ms dgn aku cm seblom nih lg..bley plak aku emo xtentu psl..nih sume psl "tuuuutt" aku..ape2 jelaa..aku je yg taow tuuutt tu ape..n ble aku nk luahkan dkt ayien..xterluah la plak memndangkan dye asyek dgn probs dye yg xsudah2 tuh..dgn adi..hurmm..ssh laa..kami dh agk renggang cket sbb da xslu jmpe..ssh dh utk lepak same cm seblom nih..xpelah..cmnepon..aslkan dorg lege lps dh luahkan probs dorg..2 dh oke bg aku..jnji dorg rse tng cket..n aku..aku dh terbiase solvekan sndri probs aku even slu jgk aku tertekan mengenangkan probs yg ber tan2 dlm kpale otak aku nih..seb bekk oke lg..alhamdulillah..hurmm..btui ckp mak..jgn syek pkkan org jerh..pkkan diri sndri tuh jgk..skg br aku phm..slame nih aku byk pkkan sal org len dpd diri aku sndri..hrrmm..xpe..aku xkesah..ptotla org ckp aku nmpk matured..uhuhuh..beza dr umo aku..eleyy..xler tue sgt pom..mude lg..hehe..awl 20 an..^^..myb sbb kple byk terbeban..muke pon siyess jee..dahi pon berkerut..hakhak..xkesahlarh..tp aku enjoy..aku slu hepy..mls nk kngkan hal2 yg membebankan pny psl..plg truk ms aku kecewe awl taun ari2..yaa Allah..saba jelah..aku rse down sgt time tuh..cket2 nk nanges..cket2 nk nanges..nilah bahane ble lbeykan sgt cinta manusia yg blom tentu membahagiekan..hrmm..ms bhgie xhingat ape pon..ble dh kcw..frust menonggeng, haaa aku yg tggung sndri..aduii..saket..tp xpe..pengalaman mengajar kite jadik lbey matang..mmg btol pon aku rse..and skang klu ade probs..aku oke n alhamdulillah stil bley handle sndri all by myself..tp..2la..time tulaa br nk btol2 insaf..uhuhuh..igt Allah..tp skang aku dh oke..biarlah dye ngn hidup dye..sapelah aku..myb dye rse aku xsesuai utk dye..xpe..jodoh tuh Allah dh tentukan..myb lps nih aku akn dpt org yg sbnarnye utk aku..biar arh ngn dye..tp part aku xbley lupe tuh..dye tglkan aku cm tuh je lps dh 3 taun aku dan dye..isk..mmg saket..dala tuh..ngate lg aku..aduii..saba jelaa..tuhan je yg tau pe aku rse time tuh..tp bg aku..peginye dye dpd hdup aku lnsg xmerugikan..hehehe..skg aku rs lbey bebas n rse oke..mse aku ngn dye byk kcw yg aku dpt..tp 2la..aku stil igt pepatah nih..dlm hidup, kite akn betemu dgn org yg blom jdoh kite seblom betemu dgn org yg sebnarnye utk kite..sooo skang br aku tahu..mgkin dye adalah org yg slh tuh..wallahua'lam..n skang..aku kembali solo..n hepy2 je..life aku byk dgn kwn2 skang nih..smpi skang nih..aku blom jmpe lg org yg btol2 bwat ht aku tersgkut..xpee..skang nih..pkkan hal yg lg pntg dlu..pndg dpn n fokus..xyh nk igt bnde2 blkg..nk toleh bwatpe..tgk dpn sudaa..hehehe..pasnih..smbg blaj lg..xpon keje..itukan matlamat aku pasnih..so fokus jelarh..yg remeh2 tuh ltk tepi je..ya Allah..hrp2 aku dpt jalani hidup nih dgn tabah..n smg aku kuat semangat tempuh ape je yg mendatang..buat kwn2 kamceng aku..ade2 kanlaa mase korg utk kwn korg sorg nih..:_(..

1 comment:

Anonymous said...

huhuhu..\m/