Tuesday, November 4, 2008

::HATI::

Luahan aku tadi kpd bintang buatkan aku rs seperti serba salah..owh tuhan..beratnye nk aku luahkan..tp hakikatnya dh pon aku luahkan..aku xmahu bintang terus berharap dan meletakkan harapan tggi utk hubungan yg belum terjalin nih..ukhwah ke ni?aku konfius..trsa sperti bkl kehilangan sesuatu bl aku mntk utk bintang tidak lg trus berhubung dgnku..dia lelaki yg baik..beriman..rndh diri..apa lg??kehilangan ke aku bila aku minta utk dia jauhkn diri dr aku..nada suara bintang lain td..serba slh aku dibuatnya..jujur..aku sayu..sedih..tp itulah kt hati aku yg nk aku luahkan..dan aku akn ttp jg luahkan kalaupun tidak hari ini..dan td..aku rs sperti sgt berslah seolah2 mghancurkan harapan seserg..mengecewakan seseorg yg ikhlas menerima aku..aku..hurmm..ntahlah..terlalu ssh utk aku huraikan apa yg ada dlm hati..tp..sekarang..hati rs sayu skl..sms yg aku hntar td..buatkan aku terfikir2..apa akn jadi besok..besok..mungkin xkn ada lg sms dari bintang..mungkin..xkn ada lagi call dr bintang..ya Allah..betul ke apa yg aku lakukan ni..patut ke apa yg aku telah luahkan td..Kau maha tahu ya Allah..apa yg hambaMu rs..kuatkan hatiku ya Allah..kepada bintang..jika ada jodoh kita..insyaAllah akn bertemu..sebetulnya, aku ada alasan tersendiri knp aku mntk utk kita tidak berhubung lg..aku perlukan masa..smg 1 hari..kau akn mengerti..


No comments: